.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
برگزاری نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از خیرین مازندران، نخستین گردهمایی مجمع خیرین ورزشیار مازندران در ساری برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع خیران ورزشی مازندران با تاکید بر آثار اجتماعی کار خیر در جامعه، گفت: ورزش جایی است که برای جوانان شور و نشاط و برای جامعه سلامتی در پی دارد.

 

رجبی افزود:با تلاش‌های انجام گرفته درخصوص تکمیل پروژه‌های ورزشی سعی می‌کنیم تا پایان سال حدود ۳۰ مکان ورزشی تکمیل و در اختیار جوانان قرار گیرد.

 

رجبی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: سرمایه گذاری در ورزش پیشگیری محسوب می‌شود و قطعا ورزش جلوی بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را خواهد گرفت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه بخشی از معضلات زیرساخت‌های ورزشی مازندران با حمایت‌های مالی خیرین قابلیت تکمیل شدن دارد، افزود:اگر بودجه مناسب داشته باشیم بسیاری از زمین‌هایی که در اختیار ورزش و جوانان است می‌تواند به اماکن ورزشی جوانان اختصاص یابد.

 

در این گردهمایی، انتخابات مجمع خیرین ورزشیار استان مازندران نیز برگزار شد و اعضای هیات مدیره استانی معرفی شدند.

 

خیرین حاضر در این نشست نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود برای کمک به توسعه زیرساخت‌ها و حمایت مالی از ورزشکاران استان پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.